Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


marți, 8 septembrie 2009

Aligner Blade Guide





Achizitionat/purchase: septembrie 2009
Cost: undeva pe la 44 de lei
Material: plastic

Saptamana trecuta cand am achizionat Cutitul Gerber am cumparat si un sistem de aliniere a lamei pe piatra de ascutit. Acesta este un accesoriu demontabil din plastic pentru mentinerea unghiului de ascutire; se regleaza in functie de unghiul dorit si de inaltimea pietrei. Aligner-ul se poate folosi pentru pietrele DMT sau orice alte pietre care se folosesc pe banc, eu personal il folosesc pe waterstone.
Initial ca toti incepatorii in ascutit cutite pe piatra problema principala este cum sa menti unghiul constant pe fiecare parte asa ca am incercat sa gasesc solutie cat mai simpla, dupa cateva cautari pe net am gasit aceasta solutie care initial nu prea imi spunea multe, dupa prima folosire pot sa spun ca sunt foarte multumit de el si chiar ajuta.
Oricum parerea mea este, daca aveti posibilitatea puteti sa incercati sa va faceti un asemenea sistem acasa sau mai dati search pe net ca mai sunt solutii entru problema asta a unghirilor, daca nu, acest sistem nu costa chiar asa de mult.... succes...

Niciun comentariu: