Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


vineri, 29 ianuarie 2010

Carte Arbori - Home Made



Daca tot suntem la partea de bushcraft, as vrea sa va arat o carte pe care am facut-o anul trecut.
Lipsa unei carti in format mic (preferabil a6) si care sa contina inforatii pe principiul 'asta e planta si cu informatiil aferente' (pe principiul unui ghid practic) m-a facut sa caut pe net niste fise botanice de arbori pe care le-am ajustat putin si pe verso am pus niste date "tehnice".

Pentru durabilitate am laminat fiecare fisa (il iau cu mine la iesiri si nu totdeauna sunt curat pe mana cand il folosesc, asa ca varianta asta mi s-a parut cea mai simpla) plus ca arata si mai bine asa.

Fiecare fisa are pe fata denumirea arborelui in romana, latina si engleza.



Datele "tehnice" includ: raspandire, metode de indentificare, clasa din care face parte, importanta economica, utilizare - flori, fructe ...



Am facut doar 2 exemplare - unu mie si al doilea pentru tatal unui prieten de-al meu care a si verificat informatiile (fiind fost padurar).

Fisele cuprind: tei, ulm, paltin, jugastru, brad pecinata,scorus de munte, salcie, salcam, pin alb, plop negru, frasin, pin de padure, pin negru, molid, stejar, plop tremurator, fag, corn, castan comestibil, carpen, arin, gorun, mesteacan, paducel, larice (zada), macesul, jneapan, castan porcesc, alunul, zambrul.



sporuri ...

5 comentarii:

Unknown spunea...

Super...Poate o sa imi fac si eu ca nu prea ma pricep la arbori. Acum am de unde sa incep. Multam

Serban Razvan spunea...

Salut!

Si eu sunt interesat de un astfel de ghid (chiar si in format electronic).
Comercializezi copii?

Alex spunea...

Foarte tare! Cred ca am sa incerc si eu ideea.

unseendamage spunea...

Daca te intereseaza, putem sa facem.
Pot sa-ti fac si laminat sau numai carton.


Imi spui si stabilim detaliile.
Pret: 50,00 lei carton
75,00 lei laminat

Sporuri!

Anonim spunea...

I have read a few good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.

I wonder how so much attempt you place to create such a wonderful informative web site.


Also visit my web page queens home inspection ()