Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


joi, 5 august 2010

Tarp and hammock - selfmade



Dupa mai multe sapaturi pe net, am hotarat ca nu vreau sa cumpar o tenda si un hamac ca ar fi mai bine sa mi le fac, zis si facut, am dat o raita pe la magazinul de materiale si am gasit pentru tenda (3x3m) material impermeabil, greutate tenda 1,200 kg s-ar putea sa fie un pic cam greu dar nu e problema.
Hamac - 1,50 x 3 m, greutate 0,700 kg asta mi se pare o greutate mai acceptabila cu toate ca e cred cu 100 - 200 gr. peste stas.

Sporuri ....

3 comentarii:

Rudareanu spunea...

de la ce magazin ai cumparat materialul?

Alex spunea...

Frumos!

Tenda e cam grea dar daca nu faci drumuri lungi e ok. Hamacul a iesit ok ca greutate. 3 metri e cam lung. Ale mele mi se pare ca au 2 metri jumatate.

Oricum bravo! Cand faci tu are valoare mai mare.

Anonim spunea...

@Razvan
frumoasa lucrarea! dar de unde ai luat materiale???
spor la maimulte creatii!
multumesc frumos!