Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


duminică, 27 februarie 2011

Sheath for my knife - Teaca cutit 12

Am incercat sa fac o teaca un pic mai elaborata la cutitul de 12, cu ceea ce am vazut pe afara, teaca a iesit destul de bine cu toate ca este un pic cam mare(ca dimensiuni)
 



Am facut un buzunar in care se poate pune amnarul(am unul dreptunghiular cu bara de magneziu) sau se poate baga orice ajutor de aprins focul.



 



Pot sa pun si amnarul clasic pe curelusa de prindere la curea, i-am lasat special un lacas pe diametrul amanrului clasic(stick)





La curelusele de prindere pe curea le-am pus capse astfel incat sa nu mai fiu nevoit sa dau cureaua de la pantaloni pentru a prinde teaca.


 
Posted by Picasa



sporuri ...

Niciun comentariu: