Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


luni, 6 iunie 2011

Gerber - Scout Folding Knife - Review




Achizitionat/purchase: iunie 2011
Cost: undeva pe la 120 de lei + transport
Lungime Lama / Blade lenght: 85 mm
Lungime Cutit(Inchis) / Lenght (closed): 105 mm
Lungime Cutit(Deschis)/ Overal lenght: 190 mm
Grosime lama/Blade Thikness: 2 mm
Material lama: otel inoxidabil cu continut ridicat carbon, culoare mata
Tip Lama: Drop point cu seratii
Culoare: Negru cu portocaliu
Maner/Handle: Material plastic
Clip de prindere, gaura de prindere snur
Sistem blocare lama: Lockback

Prima impresie:

Aspecte pozititve:
* lama serata
* pentru un briceag pare destul de bine costruit si solid
* grip bun pe maner ajuta foarte mult manerul ca e de plastic
* pentru cei ce doriti puteti sa ii puneti snur (mie nu imi prea place)
* clip prindere pantaloni

Aspecte negative:
* plasticul folosit la maner da aspect de cutit ieftin, care nu a fost finisat 100%, am spus ca da aspect doar ca daca te uiti in detaliu cutitul este frumos lucrat
- daca poti spune asa la un cutit de serie
* taisul, la o folosire zilnica nu m-a tinut mai mult de 2 - 3 zile
* clipsul de prindere este destul de moale si dupa 3 saptamani mi s-a marit distanta dintre el si maner (am actionat in sensul ca i-am desfacut surubul pentru a-l strange, l-am strans dar problema este ca nu mai merge surbul inapoi doarece era in plastic si s-a stricat filetul din plastic)

Concluzie:
Eu am luat cutitul pentru day - by - day use si deocamdata sunt multumit de el - mai povestim peste cateva luni despre el.

27.06.2011: Pe zi ce trece tot mai dezamagit sunt de acest briceag ...
Revin cu mai multe explicatii ...


Sporuri ...

Un comentariu:

mauru007 spunea...

Salut. Sa il stapanesti sanatos. Sper ca nu o sa mi-o iei in nume de rau dar cu ce te ajuta seratiile pe lama? Eu am evitat pe cat posibil la cutitele din colectia mea seratiile pentru ca nu pot sa cioplesc un obiect oarecare din lemn la fel de bine.