Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


vineri, 7 august 2009

Benchmade Mini Pika





Achizitionat/purchase: iulie 2009
Cost: undeva pe la 150 de lei
Lungime Lama/Blade lenght: 74 mm
Lungime Cutit/Knife Lenght: 177 mm
Grosime lama/Blade thickness: 2.79 mm
Material lama/Blade material: 440C
Duritate lama / Blade Hardness: 58-60HRC
Blade Style: Clip-Point
Clip/Clip: Din inox, poate fi mutat de pe stanga pe dreapta / Removable Steel
Mecanism blocare/Lock Mechanism: Lock Back
Material maner/ Handle Material: Zytel
Culoare/Colour: Negru/Black
Categorie/Category: Briceag / Folding Knife

Parerea mea:
Ro:
Aveam nevoie de un cutit de toata ziua ... cu toate ca apreciez foarte mult Victorinox, ma deranja foarte mult ca nu au un clip lateral cu ajutorul caruia sa il agati la buzunarul pantalonilor, curea s.a.m.d.
Clipul din pct. meu de vedere te ajuta sa fixezi cutitul mai bine si este mai usor de 'accesat'.
Ca si calitate a taisului sunt super incantat de el.
Cateva zile m-am chinuit sa-l manevrez ... deschidere/inchidere... shi a inceput sa-mi iasa din ce in ce mai bine.
Revin ... ;)


Mai multe puteti vedea in video-urile de mai jos.

Interesant primul video, bun review, recomand.



!!! Eu deocamdata nu am probleme cu lama sa miste in lateral ... dar il am doar de o luna de zile ... asa ca daca apare o modificare va anunt ;).





Source: www.youtube.com

5 comentarii:

silviu spunea...

Arata excelent

Unknown spunea...

de unde ai cumparat benchmade-ul?

unseendamage spunea...

da-mi mailul si iti trimiit informatiile...
Nu fac reclama pe blog ...
Sper sa intelegi ...

Unknown spunea...

Salutare ! Ma gandeam sa imi iau si eu un EDC si vazusem un Victorinox Cadet, problema e ca eu nu vreau un briceag cu multe accesorii, vreau doar cu lama. Bechmade 940 pare super, de unde as putea lua unul, cam cat costa ?

Alex spunea...

Am si eu un Pika II si e mult mai bun decat predecesorul (linere scheletonizate din otel incorporate in maner, gaura rotunda in lama, clip low ride cu 4 pozitii). Se comporta decent daca nu-l abuzati.
Cu toate acestea, decat sa luati un Mini Pika, va recomand sa mai puneti cativa banuti si sa va cumparati un Spyderco Delica. Nici nu sufera comparatie. Otel net superior (VG-10 sau superbul ZDP-189), forme mai ergonomice (dupa parerea mea), iar "plasticul" din care e confectionat manerul unui Spyderco chiar nu se sparge, spre deosebire de alte marci (inclusiv BM).
Ca sa nu fiti dezamagiti, iata totusi o raza de speranta. Desi modelul Pika a fost abandonat de Benchmade (impreuna cu toata categoria lor "Red Class" dealtfel), o varianta mult imbunatatita de Pika va apare sub brand name Benchmade - Harley Davidson. Noul cutit are linere si spatiator din titan anoooodizat si maner din G-10. Pacat ca n-au umblat si la otelul lamei...