Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


miercuri, 9 aprilie 2014

Cutit Custom



... bine ne-am regasit dupa o perioada destul de mare de inactivitate (in prim plan) ca am urmarit in tot timpul acesta ce se mai intampla "prin jur" ...

Si acum povestea ;)))
 
Am primit un telefon, un "fauritor de cutite" de la care am achizitionat un cutit custom cu ceva ani inainte m-a apelat, vroia sa vada ce mai "face cutitul" daca sunt multumit de el, din una in alta ma intreaba daca am lucrat cu D2 si daca nu vreau sa incerc ... dupa reconfirmari adrese  ... astept ... vine ...si am facut ce nu am facut cu celalalte cutite l-am testat  1 an si ceva dupa care a venit timpul .... review-ului :)))


Achizitionat/purchase: decembrie 2012
Cost: 0 (l-am primit cadou) - daca ar fi sa estimez undeva pe la 60 Eur

Lungime Lama / Blade lenght: 0 mm
Lungime Cutit(Deschis)/ Overal lenght:  mm
Grosime lama/Blade Thikness: 4,5 mm
Greutate/Weight:  grame
Greutate in teaca/Whole Weight:  grame
Stil Lama/ Blade style: drop point
Stil/Style:
Tip Lama/ Blade type: fine edge
Material: D2 - Utilitar
Culoare/Colour: Maro/Braun
Origine/Origin: Romania
Utilizare/Purpose: camping, cutit de vanatoare, outdoor
Maner/Handle: Mesteacan
Lama : Full Tang
Teaca/Sheet: Piele



Parerea mea:

...  am tinut ceva cutite in mana pana acum desi pare initial un cutit mic sta foarte(accentuez "foarte") bine in mana,  dandu-ti senzatia de un cutit "strong" ce nu se "rupe la prima atingere". Am facut batoning cu el - se comporta excelent, ajuta full tang-ul - aici cred ca nu incape discutie, daca vrei un cutit outdoor cu care sa faci de la cioplit pana la batoning etc. sa nu iti fie frica ca se rupe atunci full tang-ul este alegerea.
... cea ce imi place la el este taisul care tine foarte bine, l-am reascutit dupa mai multe utilizari fara nici o problema.
... pe partea de cioplit, isi face treaba dar trebuie remarcat faptul ca o lama groasa nu te ajuta foarte mult la cioplitba chiar te incurca.



Note:
9/10 Tais
7/10 Aspect
 8/10 Senzatie tinut in mana

... raman la parerea mea pentru cine vrea un cutit custom recomand foarte mult, nu sunt ele perfecte dar daca vrei un unicat merita ... mai ales ca puteti pvesti cu fauritorii de cutite sa vi-l faca pe gustul vostru.

... sporuri 

Niciun comentariu: