Cutitul!

Useful tool for smart people!
Dangerous tool for stupid people!
(Keep that in mind!)


marți, 21 iulie 2009

Piatra de ascutit diamantata EZE LAP 46F (Diamond Sharpener 46F)



Achizitionat/purchase: iulie 2009
Cost: undeva pe la 60 de lei
Lungime: 150 mm
Latime: 45 mm
Inaltime: 5 mm
Material: diamantata
Grit: 600

Din lipsa unei pietre de ascutit pe teren, m-am gandit ca ar fi bine sa imi cumpar o piatra diamantata pe care sa o port cu mine, asa ca am ales Diamond Sharpener 46F care are o granulatie (grit) fina de 600. Chestia draguta la aceasta piatra este, pentru cei interesati, ca poti sa ascuti pe santul din mijloc si acele de pescuit (eu insa nu ma prea omor cu 'sportul asta' :))
Cred ca cu ea am sa pot sa ascut si toporul dar inca nu am incercat, din ce am mai cautat eu pe net nu vad de ce nu ar merge.
Aceasta imi acopera momentan necesitatiile, dar in viitorul apropiat am sa imi mai achizitionez o piatra pentru acasa care sa aiba 1000/6000 grit, cu care sa imi intretin cat mai bine cutitele.
Dupa ce o sa o folosesc de mai multe ori o sa mai completez postul ... dar deocamdata cam atat.

Un comentariu:

Alex spunea...

O am si eu. E buna. Dar vreau ceva mai fin. Recomand Falkniven DC4.